مربی شهرخودرو گفت: تیم ما جوان و با انگیزه است و اگر بگذارند کار خودمان را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، محمد نوازی پس از شکست شهرخودرو مقابل فولاد اظهار کرد: ما بر اثر دو اشتباه گل خوردیم و می‌توانستیم جبران کنیم اما توپ‌مان وارد دروازه حریف نشد و بدشانسی آوردیم. چیزی که برای ما مهم بود سلامتی بازیکنان‌ بود چون از جان‌شان مایه گذاشتند. می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم اما فوتبال به ما رو نکرد و فولادی‌ها فقط دو سه موقعیت داشتند که دو تا از آن‌ها به خاطر اشتباهات‌ ما گل شدند. ان‌شاءالله که در بازی‌های بعد جبران کنیم.

او ادامه داد: ما در خیلی بازی‌ها لطمه خوردیم. داوری این بازی اصلا خوب نبود و هیچ سوتی به نفع ما زده نشد. آقای نکونام سه بار آمد تعویض کند و تعویض را نگه داشت اما داور بازی فقط ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت. برای تیم‌های دیگر ۸،۹ دقیقه می‌گیرند اما برای ما به این شکل عمل می‌کنند. داور در خیلی از صحنه‌ها عقب بود و واقعا یک تیم لطمه می‌خورد.

نوازی اضافه کرد: این همه هزینه کنیم و برویم و بیاییم اما چه کسی جوابگو است؟‌ فقط با یک سوت می‌خواهند جوابگو باشند؟‌ این همه تلاش کنیم و زحمت بکشیم اما آخر هیچ اتفاقی نمیفتد. از اول بازی تمرکز بازیکن‌مان را به‌هم ریختند و به ضرر ما سوت زدند.

مربی شهرخودرو با بیان این‌که این‌ها دلیل نتیجه نگرفتن ما است، گفت: این سوت‌ها شرایط بازی و بازیکن را تغییر می‌دهد. تیم ما جوان و با انگیزه است و اگر بگذارند کار خودمان را انجام می‌دهیم. هفته‌ گذشته اتفاقات حاشیه‌ای رخ داد و در زمین خودمان به مس رفسنجان باختیم و در این بازی هم خودتان دیدید بچه‌ها به این صورت تلاش کردند اما شانس با ما یاری نمی‌کند. امیدوارم درست شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )