سرمربی فولاد گفت: در قسمت‌هایی ایراد داریم که باید مرتفع کنیم اما در کل شرایط تیمی‌مان را خوب می‌بینیم.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو در نشست خبری این بازی اظهار کرد: به هواداران واقعی فولاد تبریک می‌گویم. امروز توانستیم با دو گل حریف‌مان را شکست دهیم و خودتان می‌بینید تیم‌هایی که در اینجا مقابل ما بازی می‌کنند، فوتبال بسته‌ و فشرده‌ای ارائه می‌دهند و این کار را برای ما سخت می‌کند و گلزنی به این تیم‌ها برای ما سخت است. تیم‌مان در این بازی بازی را خوب شروع کرد و توانستیم دو گل بزنیم اما دو موقعیت دیگر هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

او ادامه داد: شهرخودرو خوب فوتبال بازی می‌کند و در ده دقیقه آخر نیمه اول به هم پاس می‌دادند و مالکیت توپ را در اختیار گرفتند اما با این حال در نیمه اول موقعیتی به حریف ندادیم. در شروع نیمه دوم یک موقعیت بادآورده برای شهرخودرو به وجود آمد که به تیر دروازه‌مان خورد. ما در این نیمه یک دروازه خالی را از دست دادیم و یکی دو موقعیت فوق‌العاده داشتیم و به جز این اتفاقات هیچ صحنه‌ای نبود که تحت فشار باشیم.

سرمربی فولاد با بیان این‌که شهرخودرو تیم باکیفیتی است و در تمام بازی‌های‌شان مالکیت توپ دارد، گفت: اما در هر صورت مالکیت توپ مهم نیست و فوتبال نتیجه‌گیری و با برنامه و خوب بازی کردن است که تیم ما توانست این کار را انجام دهد. به آن‌ها تبریک می‌گویم و این سه امتیاز مبارک هواداران‌مان باشد. جای‌شان در ورزشگاه خالی است و امیدوارم کنارمان باشند تا بتوانیم باهم دیگر جشن بگیریم.

او اضافه کرد: سال گذشته هم در شروع لیک ناهماهنگی در تیم ما وجود داشت اما وقتی زمان گذشت تیم بهتر شد و تاکتیک‌های تیم، اخلاق و رفتار کادر مربی‌گری و بازیکنان با هم بیشتر هماهنگ شد و توانستیم در نیم فصل دوم شرایط‌مان را خیلی خوب کردیم. امسال باز هم تغییر و تحول داشتیم و توقع‌مان همین بود که این اتفاق بیفتد. اضافه شدن ۹ بازیکن باعث می‌شود شرایط تیم بهتر شود اما تیم‌تان را ناهماهنگ می‌شود

نکونام با بیان این‌که امروز ۷ بازیکن غایب داشتیم، گفت: من ۳۰ بازیکن دارم و همه باید آماده باشند و برای لباسی که به تن دارند تلاش کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند. در حال حاضر نیز در قسمت‌هایی ایراد داریم که باید مرتفع کنیم اما در کل شرایط تیمی‌مان را خوب می‌بینیم.

او در پایان اضافه کرد: با وضعیت امروز تیم‌مان در پایان نیم فصل بین تیم‌های لیگ برتر در گلزنی سوم هستیم و در خط دفاع دومین دفاع برتر لیگ هستیم. البته زیاد به آمار توجه نمی‌کنم و برای من فوتبال و تاکتیک تیمم مهم است. بازیکنانم باید بازی خوبی انجام دهند و این آمارها حتما ثبت می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.