کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به لحاظ فنی مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان تیمی جوان و میزان دوندگی‌شان خیلی بالا است و خوب فشار می‌آورند و تیم یک دستی است. این بازی بسیار برای ما سخت است چون حریف‌مان با وجود جوانی نتایج خوبی گرفته است اما به هر حال ما هم در این سه- چهار روز خوب تمرین کردیم و بچه‌های ما نسبت به هفته گذشته آرامش بیشتری دارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: تیم ما باید ترمیم شود و در بعضی پست‌ها جایگزینی نداریم و نیاز به یک سری از بازیکنان باتجربه و خوب داریم تا بتوانیم این نقاط رو ترمیم کنیم. تقریبا به سه یا چهار بازیکن در پست‌های مختلف نیاز داریم تا بتوانیم سریع تیم را بازسازی کنیم و نقاط ضعف تیم را رفع کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه حواشی به وجود آمده در تیم ذوب‌آهن و اختلاف میان او و مدیریت گفت: به بحث‌های حاشیه‌ای نمی‌پردازیم و تمرکزمان روی کار خودمان است. امیدوارم بتوانم یک روز در یک فرصت مناسب جوابی برای این سوال داشته باشم.

او اضافه کرد: ما از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم و تجربه ثابت کرده است که تیم ما به لحاظ فنی هیچ چیزی کم ندارد و مطمئناً همین تیم برای گرفتن نتایج بهتر جوابگو خواهد بود. البته این به شرطی است که آرامش به تیم برگردد و بچه‌ها را از لحاظ روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند.

رضایی در ادامه عنوان کرد: از طرفی هم امیدوارم مصدوم‌های ما به آمادگی‌شان برسند چون متاسفانه در پست‌هایی حتی نفر دوم هم نداشتیم و بازیکن اصلی‌مان مصدوم شده بود. این مساله به تیم ما ضربه زد و امیدوارم با بازگشت آن‌ها بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

او در پاسخ به سوالی در رابطه با برخی از نقاط ضعف ذوب‌آهن گفت: در جریان بازی توپ ربایی خوبی داریم و کار فشار روی حریف را خوب انجام می‌دهیم. ما تیم جوانی هستیم و مهره‌های جوانی داریم که ۲۱ یا ۲۲ سال سن دارند. اما در شروع‌های مجدد از کناره‌ها تمرکز لازم را نداریم و در چند بازی روی این مساله گل دریافت کردیم. باید احساس مسئولیت بیشتری شود و خوشبختانه در این دو سه روز خیلی خوب کار کردیم و امیدوارم این نقطه ضعف خیلی زود برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.