سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به لحاظ فنی مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان تیمی جوان و میزان دوندگی‌شان خیلی بالا است و خوب فشار می‌آورند و تیم یک دستی است. این بازی بسیار برای ما سخت است چون حریف‌مان با وجود جوانی نتایج خوبی گرفته است اما به هر حال ما هم در این سه- چهار روز خوب تمرین کردیم و بچه‌های ما نسبت به هفته گذشته آرامش بیشتری دارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: تیم ما باید ترمیم شود و در بعضی پست‌ها جایگزینی نداریم و نیاز به یک سری از بازیکنان باتجربه و خوب داریم تا بتوانیم این نقاط رو ترمیم کنیم. تقریبا به سه یا چهار بازیکن در پست‌های مختلف نیاز داریم تا بتوانیم سریع تیم را بازسازی کنیم و نقاط ضعف تیم را رفع کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه حواشی به وجود آمده در تیم ذوب‌آهن و اختلاف میان او و مدیریت گفت: به بحث‌های حاشیه‌ای نمی‌پردازیم و تمرکزمان روی کار خودمان است. امیدوارم بتوانم یک روز در یک فرصت مناسب جوابی برای این سوال داشته باشم.

او اضافه کرد: ما از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم و تجربه ثابت کرده است که تیم ما به لحاظ فنی هیچ چیزی کم ندارد و مطمئناً همین تیم برای گرفتن نتایج بهتر جوابگو خواهد بود. البته این به شرطی است که آرامش به تیم برگردد و بچه‌ها را از لحاظ روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند.

رضایی در ادامه عنوان کرد: از طرفی هم امیدوارم مصدوم‌های ما به آمادگی‌شان برسند چون متاسفانه در پست‌هایی حتی نفر دوم هم نداشتیم و بازیکن اصلی‌مان مصدوم شده بود. این مساله به تیم ما ضربه زد و امیدوارم با بازگشت آن‌ها بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

او در پاسخ به سوالی در رابطه با برخی از نقاط ضعف ذوب‌آهن گفت: در جریان بازی توپ ربایی خوبی داریم و کار فشار روی حریف را خوب انجام می‌دهیم. ما تیم جوانی هستیم و مهره‌های جوانی داریم که ۲۱ یا ۲۲ سال سن دارند. اما در شروع‌های مجدد از کناره‌ها تمرکز لازم را نداریم و در چند بازی روی این مساله گل دریافت کردیم. باید احساس مسئولیت بیشتری شود و خوشبختانه در این دو سه روز خیلی خوب کار کردیم و امیدوارم این نقطه ضعف خیلی زود برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.