سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل لوانته ابراز رضایت کرد اما معتقد است تیمش هنوز ضعف گلزنی دارد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل لوانته ابراز رضایت کرد اما معتقد است تیمش هنوز ضعف گلزنی دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان در پی برتری یک بر صفرخانگی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل لوانته در هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا گفت: بازی پیچیده‌ای بود. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه لوانته خلق کردیم و هر چه بازی جلوتر رفت، عملکرد ما نیز بهتر شد.

وی افزود: در نیمه دوم بهتر بودیم چون فشار بیشتری به حریف آوردیم و توپ‌های زیادی را از لوانته پس گرفتیم. ما همچنان در موقعیت‌سازی خوب عمل می‌کنیم، اما هنوز در گلزنی و پیش افتادن در نتیجه مشکل داریم. با این وجود به نظر ما شایسته این پیروزی بودیم و این برد به سختی به دست آمد.

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص عملکرد خط دفاعی‌اش که در چند صحنه در نیمه اول متزلزل ظاهر شد، اظهار داشت: ما انتظار نداشتیم لوانته تا این حد به ما فشار بیاورد اما می‌دانستیم که چه اتفاقی ممکن است در این بازی به خصوص در اطراف خط میانی رخ دهد.

کومان تصریح کرد: لحطاتی از بازی بود که ما عالی بودیم، اما تأکید می‌کنم که آنها هم دو موقعیت جدی گلزنی در نیمه اول داشتند. در جریان بازی ما سیستم بازی‌مان را تغییر دادیم و همین باعث شد تا فشار بیشتری به لوانته بیاوریم و به نظر در ۴۵ دقیقه دوم عملکرد بهتری را از خود ارائه دادیم.

وی همچنین در خصوص فرستادن ساموئل اومتیتی با بازی به جای گریزمان در دقیقه ۸۹ خاطرنشان کرد: وقتی چند دقیقه از زمان بازی بیشتر باقی نمانده و حریف برای گلزنی به خصوص از روی ضربات شروع مجدد هجوم آورده، انجام این کار منطقی بود، چون پیروزی در این دیدار برای‌مان خیلی مهم بود. ما باید این بازی را می‌بردیم تا به افزایش اعتماد به نفس‌مان کمک شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.