هافبک پرسپولیس گفت: صد در صد به دنبال قهرمانی هستیم و فرقی نمی‌کند تیم ژاپنی یا کره‌ای به فینال برسد اما هر کدام به فینال صعود کرد می‌توانیم در سه چهار روز آینده آن‌ها را آنالیز کنیم و با آمادگی در فینال حاضر شویم.

به گزارش ایسنا، سیامک نعمتی درخصوص وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: خداراشکر همه چیز خوب است و آماده این رویداد تاریخی می‌شویم و امیدوارم دست پر برگردیم و دل هواداران و مردم ایران را شاد کنیم.

او درباره تجربه‌اش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: گل زدن در نیمه نهایی آسیا لذت خاصی داشت که قبلا این کار را انجام دادم اما در فینال نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و امیدوارم گلی بزنیم که کل ایران خوشحال شوند.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارید که چه تیمی به فینال برسد؟ عنوان کرد: ما صد در صد به دنبال قهرمانی هستیم و فرقی نمی‌کند تیم ژاپنی یا کره‌ای به فینال برسد اما هر کدام به فینال صعود کرد می‌توانیم در سه چهار روز آینده آن‌ها را آنالیز کنیم و با آمادگی در فینال حاضر شویم.

او در پایان درباره جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: اگر قسمت شود و قهرمان شویم در آن لحظه تصمیم می‌گیریم چگونه جشن بگیریم. همین که دل مردم را شاد کنیم یک دنیا ارزش دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.