شهرداری تهران اعلام کرد که نتایج موج چهارم نظرسنجی دنشان می‌دهد، اکثر تهرانی‌ها مخالف ادامه مسابقات لیگ فوتبال با حضور تماشاگر هستند.

به گزارش ایسنا، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران اعلام کرد: نتایج موج چهارم نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ایسپا نشان می دهد اکثریت مردم تهران مخالف ادامه مسابقات لیگ فوتبال با حضور تماشاگرند. این نظرسنجی با نمونه ۱۰۴۲ نفر و در تاریخ ۲ تا ۴ اردیبهشت به صورت تلفنی در سطح شهر تهران انجام شده و نظر مردم تهران را درباره شروع عادی فعالیت­ها پرسیده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی «ادامه ندادن مسابقات» با ۴۴ درصد و «ادامه بازی­ها بدون تماشاگر» با ۳۱ درصد انتخاب­های اول و دوم شهروندان تهرانی در مورد مسابقات فوتبال است.تنها ۲ درصد شهروندان موافق ادامه لیگ با حضور تماشاگرند. ۲۳ درصد شهروندان هم در این مورد نظری نداشته­‌اند. در میان مردان، ۴۶ درصد موافق پایان لیگ و ۳۳ درصد خواهان ادامه آن بدون تماشاگرند. در میان جوانان ادامه مسابقات موافقان بیشتری دارد به نحویکه در بین مردان زیر ۳۰ سال، ۴۰ درصد موافق پایان لیگ و ۳۷ درصد موافق ادامه آن بدون تماشاگرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.