کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد که تیم ملی با شکست مراکش می‌تواند برابر تیم‌های اسپانیا و پرتغال هم امتیاز بگیرد.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر ایران برابر مراکش در اولین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: قبل از هر چیز به همه مردم ایران به خاطر این برد شیرین تبریک می‌گویم. حقیقت را باید گفت که مراکش تیم خوبی بود و ۲۰ دقیقه اول ایران را تحتِ فشار قرار داد، اما رفته رفته بازیکنان ما شرایط خود را پیدا کرده و بهتر بازی کردند.

وی افزود: ملی‌پوشان با حفظ توپ سعی کردند بازی را از مراکش بگیرند و فکر می‌کنم در نیمه دوم تیم ما شرایط خوبی پیدا کرد. ما در دفاع خوب کار کرده، در ضدحملات هم بهتر عمل کردیم و در نهایت هم دقایق پایانی به گل رسیدیم. مشخص بود روی ضربات ایستگاهی می‌توانستیم به آنها گل بزنیم که این اتفاق رخ داد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: سه امتیاز بازی با مراکش می‌تواند به شرایط ما برای صعود کمک کند. میزان دوندگی بازیکنان ایران بالا بود و فضاها را برای مراکش کوچک کرده بودند. نباید غافل شویم که مراکش تیم خوبی بود. رقیبان ایران برای صعود در حال حاضر اسپانیا و پرتغال هستند و پیروزی برابر مراکش می‌تواند به ملی‌پوشان کمک کند تا برابر این دو تیم هم امتیاز بگیرند.

نامجومطلق در خصوص اینکه چه بازیکنی نمایش خوبی در ترکیب ایران داشت، گفت: امید ابراهیمی تا زمانی که در زمین حضور داشت، بهترین بازیکن ما بود. پس از آن، بهترین بازیکن ایران کار تیمی‌مان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.