پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد که تیم ملی با شکست مراکش می‌تواند برابر تیم‌های اسپانیا و پرتغال هم امتیاز بگیرد.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر ایران برابر مراکش در اولین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: قبل از هر چیز به همه مردم ایران به خاطر این برد شیرین تبریک می‌گویم. حقیقت را باید گفت که مراکش تیم خوبی بود و ۲۰ دقیقه اول ایران را تحتِ فشار قرار داد، اما رفته رفته بازیکنان ما شرایط خود را پیدا کرده و بهتر بازی کردند.

وی افزود: ملی‌پوشان با حفظ توپ سعی کردند بازی را از مراکش بگیرند و فکر می‌کنم در نیمه دوم تیم ما شرایط خوبی پیدا کرد. ما در دفاع خوب کار کرده، در ضدحملات هم بهتر عمل کردیم و در نهایت هم دقایق پایانی به گل رسیدیم. مشخص بود روی ضربات ایستگاهی می‌توانستیم به آنها گل بزنیم که این اتفاق رخ داد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: سه امتیاز بازی با مراکش می‌تواند به شرایط ما برای صعود کمک کند. میزان دوندگی بازیکنان ایران بالا بود و فضاها را برای مراکش کوچک کرده بودند. نباید غافل شویم که مراکش تیم خوبی بود. رقیبان ایران برای صعود در حال حاضر اسپانیا و پرتغال هستند و پیروزی برابر مراکش می‌تواند به ملی‌پوشان کمک کند تا برابر این دو تیم هم امتیاز بگیرند.

نامجومطلق در خصوص اینکه چه بازیکنی نمایش خوبی در ترکیب ایران داشت، گفت: امید ابراهیمی تا زمانی که در زمین حضور داشت، بهترین بازیکن ما بود. پس از آن، بهترین بازیکن ایران کار تیمی‌مان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.