تبریز - سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: گل گسترش فولاد شوک به ما وارد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار بعداز پیروزی تیمش برابر تیم گسترش فولاد گفت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند.

وی سپس با اشاره به اینکه برگشت به بازی و پیروزی با چهار گل ارزشمند است، ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند.

تارتار با تاکید بر اینکه بعد از گل زودهنگامی که خوردیم شوکی به تیم ما وارد شد، افزود: خوشحالم به بازی برگشتیم که یک پنالتی را هم از دست دادیم.

وی با تاکید بر اینکه هر دو تیم خوب بودند، افزود: هر دو تیم بازیکنان جوان و آینده داری دارند که فوتبال کشور را تضمین می کنند. باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم چراکه بازی خوبی انجام دادند و در خانه حریف پیروز شدند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص تیم گسترش ‌فولاد نیز گفت: هر دو تیم خوب بودند و واقعاً شرایط برای ما سخت بود.

وی با اشاره به اینکه شرایط گسترش فولاد بعد از ۱۰ نفره شدن سخت شد، افزود: آنها توپ و زمین را در اختیار ما قرار دادند و ما به خوبی از موقعیت ها استفاده کردیم.

تارتار با بیان اینکه بازیکنان تیمش عملکرد خوبی داشتند، ابراز داشت: آنها امروز برنامه ها و تاکتیک های ما را به خوبی انجام دادند.

وی همچنین با اشاره به اینکه گسترش تیم ضعیفی نبود، اظهار داشت: آنها هفته گذشته هم بازی دوستانه خوبی را مقابل تراکتورسازی انجام داده بودند.

تارتار با تاکید بر اینکه با حفظ توپ یک بازی تمرینی خوب را انجام دادیم، ادامه داد: تیم حریف در بازی امروز بعد از ۱۰ نفره شدن بدن‌هایشان تحلیل رفت.

سرمربی پارس جنوبی افزود: ما بازیکنان گسترش را خسته کردیم و به هدف هایی که داشتیم رسیدیم.

وی ادامه داد: ما هفته آینده مقابل پیکان بازی سنگینی در شهر جم داریم و باید بازیکنانمان را حفظ کنیم که آسیب نبینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.