سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی پس از برتری مقابل گسترش‌فولاد گفت: برگشت به بازی و پیروزی با ۴ گل ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار پس از پیروزی ۴ بر یک مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند بعد از گل زودهنگامی که خوردیم شوکی به تیم ما وارد شد.

وی ادامه داد: خوشحالم به بازی برگشتیم که یک پنالتی را هم از دست دادیم و شرایط برای ما سخت بود اما برگشت به بازی و برد ۴ بر یک ارزشمند بود. باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم. به نمایندگی از کادر فنی از بازیکنانم تشکر کردم. توپ و میدان در اختیار ما بود و به پیروزی رسیدیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد علت تعویض نانگ گفت: او دیر به ما اضافه شد و در تمرینات پیش از فصل حضور نداشت؛ ما هم به نتیجه دلخواه رسیده بودیم و می‌خواستم به او استراحت بدهم تا آسیبی نبیند.

تارتار در مورد اینکه بازیکنان شما بعد از ۲ گل بازی را اداره می‌کردند، گفت: ما به نتیجه دلخواه رسیده بودیم، نمی‌خواستم بازیکنانم خسته شوند زیرا هفته آینده در گرمای شهر جم یک بازی سنگین داریم و نمی‌خواستم بازیکنانم آسیبی ببینند.

وی در مورد بازی ضعیف گسترش فولاد تبریز در این مسابقه اظهار داشت: گسترش تیم ضعیفی نبود آنها هفته گذشته هم بازی دوستانه خوبی را مقابل تراکتورسازی انجام داده بودند. در بازی امروز بعد از ۱۰ نفره شدن بد‌ن‌هایشان تحلیل رفت که آنهم دلیلش حفظ توپ بازیکنان ما بود که بازیکنان گسترش را خسته کردند. ما می‌توانستیم خودمان را به زمین بیندازیم و وقت تلف کنیم اما با حفظ توپ یک بازی تمرینی خوب را انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد: هوا بسیار گرم است و بازی هم زیر نور برگزار شد قطعا اگر بازی ساعت ۶ عصر انجام می‌شد شرایط فرق می‌کرد. معتقدم بازی امروز با توجه به این شرایط کیفیت چندانی نداشت. اگر زمین هموار باشد می‌توان فوتبال بسیار بهتری ارائه کرد.

تارتار ادامه داد: من فکر می‌کنم گسترش باید آنقدر خوب باشد که تماشاگرانش به ورزشگاه بیایند چرا که آنها بسیار در عملکرد این‌ها تأثیرگذار هستند هر چند که گسترش از ابتدا هم تماشاگران زیادی نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای دارید تا بازیکنانتان دچار غرور نشوند، گفت: اتفاقاً اواخر بازی در مورد این موضوع صحبت کردیم ما تیمی جوان و باتجربه داریم، بازیکنان باتجربه ما آنقدر خوب هستند که اجازه ندهند جوانان دچار غرور شوند. ضمن اینکه ما تا ۲۴ ساعت آینده باید خوشحالی کنیم و سپس غرور باید از بین ما برود تا به فکر آینده باشیم چرا که همیشه قرار نیست حریف ما ۱۰ نفره شود.

تارتار با بیان اینکه این پیروزی را به تمام هواداران تیم پارس جنوبی که از پای گیرنده‌ها بازی را دیدند تقدیم می‌کنم عنوان کرد: گسترش امروز بد بازی نکرد اما ۱۰ نفره شدن آنها کارشان را خراب کرد من نمیتوانم نقاط ضعف این تیم را در رسانه اعلام کنم اما باید بگویم که نقاط ضعفی داشتند و ما آنها را به خوبی آنالیز کردیم درمجموع تمام بازیکنان من امروز خوب بودند و از آنها تشکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.