کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سی‌وششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با توقف کهکشانی‌ها در خانه برابر والنسیا و افزایش فاصله آنها با بارسلونای صدرنشین دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا شنبه شب با برگزاری یک دیدار حساس در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دنبال شد که در آن تیم فوتبال رئال‌مادرید برابر میهمان خود والنسیا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

رئالی‌ها در شرایطی به تقسیم امتیازات بازی رضایت دادند که تا دقیقه ۵۶ بازی دو گل از میهمان خود عقب بودند. این‌ گل‌ها را فرانسیسکو آلکاسر در دقیقه ۲۰ و خاوی فوئگو در دقیقه ۲۶ برای والنسیا به ثمر رساندند.

در دقیقه ۴۵ بازی کریستیانو این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را برای رئال جبران کند اما پنالتی او توسط دروازه‌بان تیم میهمان مهار شد. بازی در نیمه اول با شکست ۲ بر صفر کهکشانی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم این په‌په مدافع پرتغالی رئالی‌ها بود که جور هموطن خود و دیگر مهاجمان تیمش را کشید و با پاسی از خامس رودریگس یکی از گل‌های خورده را در دقیقه ۵۶ جبران کرد. شش دقیقه به پایان بازی هم ایسکو شاگردان کارلو آنچلوتی را از یک شکست خانگی نجات داد و کار را به تساوی کشاند هرچند با این نتیجه فاصله کهکشانی‌ها با بارسلونای صدرنشین در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها به ۴ امتیاز افزایش پیدا کرد.

هفته سی‌وششم لالیگا بامداد امروز (یکشنبه) با انجام یک دیدار دنبال می‌شود که در آن اتلتیک بیلبائو میزبان دپورتیوو لاکرونیا است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌‌ها، بارسلونای ۹۰ امتیازی، رئال مادرید ۸۶ امتیازی و اتلتیکومادرید ۷۶ امتیازی اول تا سوم هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )