کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است این تیم با وجود داشتن بازیکنان جوان می‌‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ‌ برتر باشد.
کیانی در  گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که آیا می‌‌توان تراکتورسازی را مدعی قهرمانی دانست یا نه، اظهار داشت: ما صددرصد مدعی هستیم و این را در ۳ بازی گذشته نشان داده‌ایم. در همین بازی مقابل ملوان به غیر از پنالتی من که هدر رفت، ۵ موقعیت خوب داشتیم. به نظر من تراکتورسازی فاکتورهای لازم برای قهرمانی را دارد، در ضمن بازیکنان جوان ما آن قدر تجربه دارند که بتوانند در لیگ‌برتر بازی کنند.

کیانی در مورد پنالتی که در ملوان از دست داد، خاطرنشان کرد: من همیشه در تمرینات خوب پنالتی می‌‌زنم و اصلا یادم  نمی‌‌آید که چطور پنالتی از دست دادم. اصلا  نمی‌‌دانم چرا این پنالتی از دست رفت و بابت آن از هواداران عذرخواهی می‌‌کنم. من هر چیزی را به حساب حکمت می‌‌گذارم و فکر می‌کنم گل نشدن پنالتی من قسمت الهی بود.

کیانی در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: من قبل از شروع فصل هم گفتم که تیم خوبی خواهیم داشت. رسول خطیبی هم مربی جوان و با انگیزه ای است. او خیلی خوب حریفان را آنالیز می‌‌کند و همیشه برنامه‌های خوبی برای مهار تاکتیک حریفان دارد. امیدوارم امسال نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. بازی بعدی با پدیده هم برای ما بسیار مهم است و اگر در مشهد ۳ امتیاز را بگیریم وضعیت‌مان خیلی خوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.