سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حمایت هواداران باعث شد با چهار گل گل گهر را شکست دهیم و از نظر من این گل‌ها را هواداران به حریف زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: برد امروز رو مدیون هواداران هستیم. از آنها تشکر می کنم. اعتقاد دارم که این چهار گل را هواداران زدند.

وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود و برای این بازی برنامه داشتیم و خیلی خوب شروع کردیم. اشتیاق زیادی برای برد داشتیم و تا آخر بازی این امر مشخص بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان با رویکرد عالی وارد این بازی شدند. بازیکنان بزرگی هستند و این شرایط را خیلی ها تجربه کردند و می دانند که در این شرایط باید تا لحظات آخر تمرکز داشته باشند. خدا را شکر این اتفاق در بازی امروز افتاد و برابر یک تیم خوب نمایش قابل قبولی داشتیم. باید از تیم داوری هم تشکر می کنم که با وجود بازی درگیرانه ای که بود خیلی خوب توانستند مدیریت داشته باشند.

گل محمدی خاطرنشان کرد: لیگ هنوز ادامه دارد و به پایان کار نرسیده ایم. در هفته پایانی با نساجی بازی داریم و باید ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در دیدار با نساجی نمایش خوبی ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اهمیت دیدار پایانی تیمش با نساجی گفت: این بازی جای فکر کردن به مسائل و مشکلات نیست و باید فقط به فکر پیروزی باشیم. باید بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و با آمادگی کامل به مصاف نساجی برویم.

وی در مورد آرامش تیمش در هفته های پایانی نیز گفت: همانطور که گفتم تیم ما بازیکنان باتجربه ای دارد که این شرایط را قبلا داشته اند. به همین خاطر شرایط فعلی را درک می کنند. آنها مسیر را بلد هستند و می دانند باید چکار کنند. ما هم کمک می کنیم.

گل محمدی در مورد حرکات خطرناک علیرضا بیرانوند و این که آیا تذکری خواهد داد گفت: در این شرایط و لحظات حساس باید ریسک کار کمتر باشد. بیرانوند در این فصل خیلی به بازیسازی ما کمک کردیم و خیلی از موقعیت هایی که به دست آوردیم و گل زدیم به خاطر بازی با پای خوب بیرانوند بوده اما باید ریسک را کمتر کند. بعد از بازی با او صحبت کردم. گلر باتجربه ای است و یکی از ارکان دفاعی تیم ماست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قرعه کشی تیم ملی در جام ملت های آسیا که مورد سوال خبرنگار مهر بود گفت: نسبت به گروه های دیگر شرایط خوبی داریم. ما در هر شرایطی از این مرحله عبور خواهیم کرد. مهم مرحله بعد است که ما به چه تیمی می خوریم. اعتقاد دارم با بازیکنان و کادر فنی خوبی که داریم تیم ملی تا فینال خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.