مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم نتایج فوتبال خارج از زمین رقم می خورد و در دیدار با هوادار هم حرف من ثابت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه و از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه با دیدار تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس تهران پیگیری شد که این دیدار پربرخورد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در پایان این دیدار گفت: صحنه های بازی را دیدید. یک زمانی ما کشورهای عربی را تقبیح می کردیم اما امروز دیدید که بازیکنان هوادار هر چند دقیقه یک بار خودشان را زمین می انداختند. وقت های اضافه نیمه اول را سه دقیقه گرفتند که فکر می کنم دو برابر این زمان بود.

وی ادامه داد: اگر قرار است تصمیمات جای دیگری گرفته شود به ما هم بگویند. امروز دیدیدم که نتایج فوتبال جاهای دیگر رقم می خورد. همین وقت از دست رفته نیمه اول را بگیرند اگر بیشتر نبود دیگر هیچ کس از پرسپولیس مصاحبه نخواهد کرد.

درویش در پاسخ به این پرسش که هنوز هم برای پرسپولیس شانس قهرمانی قایل هستید گفت: ما هنوز به قهرمانی امیدواریم اما به شرط این که نتایج فوتبال در زمین مشخص شود. تیم ها بیش از اندازه خودشان را زمین می اندازند.

وی در مورد حمایت از سرمربی سرخپوشان نیز گفت: گل محمدی بهترین مربی ایران و آسیا است و مگر می شود از او حمایت نکرد. حتما گل محمدی مورد حمایت ماست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )