مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان توانسته اند به هدفشان که برد است دست پیدا کنند گفت: زیبا بازی کردن ملاک کسب امتیاز نیست.

هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان از ابتدای فصل عملکرد خوبی داشته اند. امتیازات خوبی را جمع کرده و هدفشان قهرمانی در پایان فصل است.

وی تاکید کرد: البته راه زیادی تا قهرمانی مانده اما اعتقاد دارم با مدیریت خوب سردار آجرلو و درایت مجیدی، آبی‌ها می‌توانند به قهرمانی دست پیدا کنند به شرط آنکه هیچ حریفی را دست کم نگرفته و یا برد، آنها را دچار غرور نکند.

شکوری در خصوص وضعیت یزدانی و مرادمند هم گفت: غیبت این دو بازیکن هم باعث نشد استقلال به پیروزی دست پیدا نکند البته این دو به هماهنگی کامل در خط دفاع رسیده اند و حضور مثبتی در استقلال داشتند و به طور حتم اگر شرایطی پیش بیاید که بازگردند تیم روحیه بهتری پیدا می‌کند اما غیبت آنها هم باعث نشد تا استقلال به هدفش دست پیدا نکند.

مدافع پیشین استقلال در مورد اختلافی که بین سرمربی و کاپیتان آبی پوشان به وجود آمده است گفت: این اتفاق خیلی بزرگ شده است. این مسائل در فوتبال ایران و حتی خارج از کشور عادی است. این موضوع باید درون خانوادگی حل می‌شد اما مطمئنم مسئله حادی نخواهد بود و به زودی همه چیز به خیر و خوشی به پایان خواهد رسید.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر نساجی مازندران گفت: آبی‌ها بازی سختی در پیش دارند. نساجی عملکرد خوبی در لیگ داشته و می‌تواند استقلال را دچار دردسر کند. شاید این بازی گره‌های کور زیادی داشته باشد. بنابراین مجیدی باید از پلن های متفاوت استفاده کند تا این دیدار را هم با موفقیت به پایان برساند.

شکوری در مورد عملکرد عزیزبک آمانوف هم گفت: بازیکن خارجی وقتی به ایران می‌آید باید یک سر و گردن بالاتر از ایرانی‌ها باشد. در استقلال بازیکنانی مثل جانواریو، تیام و جبارف بودند که فوق العاده بازی کردند. قضاوت در مورد آمانوف زود است. باید ببینیم آیا او هم مثل بعضی‌ها چند بازی خوب است و بعد نیمکت نشین خواهد شد یا مثل سه بازیکنی که در بالا ذکر شد می‌تواند بهترین بازی‌ها را برای استقلال ارائه دهد.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها از استقلال ایراد می‌گیرند که زیبا بازی نمی‌کند. هدف کسب سه امتیاز است. تیمی که زیبا بازی می‌کند شاید نتواند به قهرمانی دست پیدا کند. به نظر من هواداران استقلال هم باید این شرایط را درد کنند. وارد حاشیه نشوند. استقلال نباید از خودی‌ها ضربه بخورد بلکه همه باید دست به دست هم داده تا با یک اتحاد و وحدت در پایان فصل شاهد این باشیم که جام در دستان استقلالی‌ها است و هواداران شور و شعف خاصی از بابت این موضوع پیدا کرده اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.