کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعتقاد دارد قطر به خوبی برای میزبانی جام جهانی آماده شده است.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعتقاد دارد قطر به خوبی برای میزبانی جام جهانی آماده شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینفانتینو رئیس فیفا در این خصوص گفت: برگزاری مسابقات جام کشورهای عربی بسیار جالب توجه و فراتر از انتظار بود و بی‎صبرانه در انتظار تماشای بهترین دوره جام جهانی هستیم که سال آینده در دوحه برگزار می‏‌شود.

وی افزود: تا کنون جام جهانی ۲۰۱۸ بهترین دوره در تاریخ جام‎های جهانی بود، اما انتظار ما این است که قطر ۲۰۲۲ به بهترین دوره تاریخ مبدل شود. مسابقات در بهترین مقطع زمانی برگزار خواهد شد، در حالی که قطر صاحب بهترین و پیشرفته‌‏ترین استادیوم‎های جهان است و بازیکنان از بازی کردن در این ورزشگاه‌ها لذت می‌‏برند. همه اتفاقات در سرزمین کوچکی برگزار خواهد شد و میلیون‎ها نفر در این کشور امکان تماشای مسابقات زیادی را خواهند داشت. همه چیز برای برگزاری جام جهانی آماده شده و مسابقات جام کشورهای عربی تمرینی برای مرور شکل برگزاری این رقابت‎ها بود که به خوبی اجرا شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )