کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از ثبت دومین شکست متوالی در کارنامه مردانش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ ابراز تأسف کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از ثبت دومین شکست متوالی در کارنامه مردانش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ ابراز تأسف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سنول گونش سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه پس از باخت ۲ بر صفر امشب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل ولز که دومین باخت متوالی ترک‌ها در مرحله گروهی بود و کار آنها را برای صعود به مرحله حذفی بسیار سخت کرد، به خبرنگاران گفت: از دو بازی‌مان هیچ امتیازی نگرفته‌ایم که این آمار خوبی برای ما نیست. ما با رؤیاهایی بزرگ به این رقابت‌ها آمدیم. بعد از شروعی بد، در دومین بازی‌مان هم عملکرد بدی داشتیم. البته هرچه از جریان بازی گذشت، اوضاع بهتر شد. گل غیرمنتظره‌ای که دریافت کردیم، جو تیم را منفی کرد.

گونش افزود: ما کلی توپ لو دادیم. امشب ولز شروع خوبی داشت، اما برای ما کمی طول کشید تا ریتم بازی‌مان را پیدا کردیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، اما نشد که گل تساوی را بزنیم. ما به حریف موقعیت‌های زیادی دادیم. به نظرم ترکیه امشب ضعیف‌تر از حد انتظار بازی کرد، اما می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد. متأسفیم که نشد. ای کاش می‌توانستیم بازی را ببریم و به نظرم این پتانسیل را هم داشتیم. ولز با استفاده از هافبک‌های میانی و دو بالش عملکردی بسیار کارآمد داشت. حالا آنها شانس خوبی برای صعود از این گروه دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )