مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد این تیم در هر سه جام مدعی است و این توقع به حق هواداران است که بازیکنان با تمام قوا بجنگند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مددی که عصر امروز پنجشنبه در تمرین آبی پوشان شرکت کرده بود در جمع بازیکنان گفت: سال نو را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و همراه با سلامتی را پشت سر بگذارید. همچنین آرزوی سلامتی برای اعضای کادر و بازیکنانی که به دلیل ابتلا به کرونا امروز در تمرین نیستند، دارم.

وی ادامه داد: شما عزیزان مایه امید میلیون‌ها هوادار استقلال هستید و باید از خودتان مراقبت کنید. این ویروس پیر و جوان نمی‌شناسد. چشم هواداران به شماست و باید به شدت مراقب خودتان باشید.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: ما امسال در هر سه جام حضور داریم و هواداران توقع دارند با تمام قوا بازی کنید و مطمئناً شما در هر سه جام مدعی هستید. باشگاه، هیات مدیره محترم و کارگزاری با تمام وجود حامی شما بازیکنان و کادرفنی است و امیدواریم با تلاش شما، استقلال بازهای زیبا و نتایج خوبی را کسب کند و ان‌شاءالله بتوانید در سال ۱۴۰۰ نتایج درخشانی کسب نمایید.

در ادامه سید ایمان میری، رئیس کارگزاری حامی باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: ضمن خسته نباشید و تبریک سال نو به شما عزیزان، ما همیشه پشتیبان باشگاه، کادر محترم فنی و بازیکنان عزیز هستیم و ۱۰ درصد از قراردادتان را با هماهنگی آقای مددی تا قبل از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت خواهیم کرد. شما به هیچ عنوان نگرانی بابت پرداختی‌ها نداشته باشید و به تلاش خود برای ارائه بازی‌های زیبا و نتایج مطلوب در هر سه جام پیش رو ادامه دهید. ما محکم پشت تیم هستیم و با روحیه مضاعف به تلاش خود ادامه دهید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )