کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با یک برد و یک باخت نمی‌توان برای یک مربی‌ خوش اخلاق مثل ابراهیم صادقی تصمیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با یک برد و یک باخت نمی‌توان برای یک مربی‌ خوش اخلاق مثل ابراهیم صادقی تصمیم گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد سراجی پیش از آغاز دیدار سایپا مقابل استقلال، گفت: امیدوارم بازی خوبی را در این هوای خوب شاهد باشیم. همه چیز مهیا است که بازی خوبی ببینیم. سایپا آمادگی خوبی دارد و با برنامه‌ریزی وارد این بازی می‌شویم. وضعیت ساییا خیلی خوب است. کادر فنی خوب کار می‌کند و برای این بازی هم برنامه خوبی دارند.

وی درباره اینکه شایعه شده بود او را سر تمرین سایپا راه نداده‌اند، عنوان کرد: حاشیه‌ها بخشی از فوتبال است و این حاشیه‌ها فوتبال را جذاب کرده است. مسئله خاصی نبود و فکر می‌کنم سایتی که این خبر را منتشر کرده بود، این خبر را از روی خروجی‌اش برداشت و این خود گویای این است که بفهمیم مسئله چه بوده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا راجع به اینکه گفته شد با ابراهیم صادقی درگیری داشته است، گفت: سایتی که این ادعا را مطرح کرده این خبر را برداشته و این نشان می‌دهد که کل این موضوع کذب بوده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا صادقی مربی سایپا باقی خواهد ماند، خاظرنشان کرد: آقای صادقی مربی با اخلاق، فنی و مورد تایید ماست. با یک بازی درباره سرمربی تصمیم نمی‌گیریم. با یک برد و یک باخت نمی‌توان در خصوص یک مربی‌ خوش اخلاق مثل ابراهیم صادقی تصمیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.