مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با یک برد و یک باخت نمی‌توان برای یک مربی‌ خوش اخلاق مثل ابراهیم صادقی تصمیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با یک برد و یک باخت نمی‌توان برای یک مربی‌ خوش اخلاق مثل ابراهیم صادقی تصمیم گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد سراجی پیش از آغاز دیدار سایپا مقابل استقلال، گفت: امیدوارم بازی خوبی را در این هوای خوب شاهد باشیم. همه چیز مهیا است که بازی خوبی ببینیم. سایپا آمادگی خوبی دارد و با برنامه‌ریزی وارد این بازی می‌شویم. وضعیت ساییا خیلی خوب است. کادر فنی خوب کار می‌کند و برای این بازی هم برنامه خوبی دارند.

وی درباره اینکه شایعه شده بود او را سر تمرین سایپا راه نداده‌اند، عنوان کرد: حاشیه‌ها بخشی از فوتبال است و این حاشیه‌ها فوتبال را جذاب کرده است. مسئله خاصی نبود و فکر می‌کنم سایتی که این خبر را منتشر کرده بود، این خبر را از روی خروجی‌اش برداشت و این خود گویای این است که بفهمیم مسئله چه بوده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا راجع به اینکه گفته شد با ابراهیم صادقی درگیری داشته است، گفت: سایتی که این ادعا را مطرح کرده این خبر را برداشته و این نشان می‌دهد که کل این موضوع کذب بوده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا صادقی مربی سایپا باقی خواهد ماند، خاظرنشان کرد: آقای صادقی مربی با اخلاق، فنی و مورد تایید ماست. با یک بازی درباره سرمربی تصمیم نمی‌گیریم. با یک برد و یک باخت نمی‌توان در خصوص یک مربی‌ خوش اخلاق مثل ابراهیم صادقی تصمیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.