بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: فکر می کردم پدیده لیگ برتر شویم اما تصور دو هفته صدرنشینی در لیگ برتر برایم سخت بود.

امید سینگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی مقابل سپاهان گفت:‌ بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. سپاهان تیمی قدرتمند و منسجم بود اما توانستیم این تیم پرقدرت را تحت فشار قرار بدهیم. پارس جنوبی تیمی یک‌دست است که بازیکنانش به خوبی نکات کادر فنی را در زمین اجرا می‌کنند.

وی در مورد از دست دادن یک پنالتی در بازی با سپاهان گفت: من یکی دو سال است که پنالتی‌زن اول تیم هستم اما آن پنالتی خراب شد نمی‌دانم شاید روحیه دروازه‌بان سوم یا چهارم سپاهان خیلی خوب بود. به هر حال این پنالتی قسمت و روزی او بود و توانست آن را مهار کند.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد دیدار پنج‌شنبه با تیم نفت آبادان گفت: نفت آبادان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است بازی سختی مقابل این تیم داریم اکنون همه تیم‌ها از پارس جنوبی می‌ترسند. دو پیروزی و یک مساوی در سه هفته اول کسب کردیم. اگر بتوانیم تیم نفت آبادان را ببریم تیم ما شخصیت لیگ برتری پیدا می‌کند و اعتماد به نفس بازیکنان‌مان زیادتر خواهد شد.

سینگ در مورد حضور پارس جنوبی در رده دوم جدول گفت: از ابتدای فصل هم گفتم تیم خوبی داریم تیمی یکدل و منسجم و هماهنگ. فکر می‌کردم پدیده لیگ برتری شویم اما نه با این شدت و قدرت که در دو بازی اول ۷ گل به حریفان بزنیم و سپاهان را در اصفهان ۹۰ دقیقه تحت فشار قرار بدهیم. تصور نمی‌کردم دو هفته ابتدای لیگ صدرنشین باشیم. اما پارس جنوبی استحقاق دارد که بین چهار پنج تیم اول جدول باشد.

وی با اشاره به شوتی که به صورت رسول نویدکیا بازیکن سپاهان زد، گفت: من از قصد آن شوت را نزدم اما توپم به صورت او برخورد و ظاهراً او راهی بیمارستان شد و یکی دو روز بستری بود از نویدکیا عذرخواهی می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.