کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

خبرنگاران و عکاسان زیادی برای پوشش نشست خبری سرمربیان ایران و قطر در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال حاضر شدند و برخی حتی جا برای نشستن نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سرمربیان ایران و قطر در شرایطی در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد که این نشست خبری با حاشیه هایی همراه بود که این حواشی در زیر می آید:

* پیش از آغاز نشست، خبرنگاران زیادی در مقابل فدراسیون حاضر شدند. آنها رأس ساعت ۱۱:۳۰ موفق شدند در فدراسیون حضور پیدا کنند.

* افشین پیروانی که در نشست هماهنگی حاضر شده بود، به شوخی خطاب به خبرنگاران گفت آخرین تمرین تیم ملی قرار است مقابل درب فدراسیون برگزار شود!

* یک گروه خبری چینی هم برای پوشش خبری این نشست در محل فدراسیون فوتبال حاضر شدند و با تعدادی از خبرنگاران ایرانی مصاحبه کردند.

* خبرنگاران قطری، چینی و ناظر بازی هم در سالن نشست حضور داشتند.

* ازدحام بیش از حد خبرنگاران و عکاسان موجب شد تا برخی حتی جایی برای نشستن در سالن روابط عمومی نداشته باشند.

* سرمربی تیم ملی قطر از سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر حضور بازیکنان دو رگه در ترکیب این تیم از خبرنگار ایرانی عصبانی شد و با عصبانیت پاسخ وی را داد.

* عبدالرحمن محمد تنها بازیکن تیم ملی قطر بود که در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سوالات آنان بود. از تیم ایران هم آندرانیک تیموریان و رضا قوچان‌نژاد بازیکنانی هستند که مقابل سوالات خبرنگاران قرار خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.