عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه مسئولیت انتخاب سرمربی استقلال به کمیته فنی محول شده است، گفت: هزینه مربی بزرگ از طریق بلیت فروشی بر می گردد و مشکلی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زمانی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیات مدیره باشگاه بعد از کار کارشناسی و بعد از مدتها، کمیته فنی را فعال کرد. خوشبختانه کمیته فنی از تعدادی از پیشکسوتان و صاحبنظران تشکیل شده است. به همین دلیل هیات مدیره کل مسئولیت انتخاب سرمربی را به کمیته فنی محول کرده است.

وی افزود: فکر می کنم کمیته فنی از این هفته روی گزینه های مطرح شده کار کند. این کمیته در نهایت سه گزینه را به هیات مدیره معرفی می کند و با در نظر گرفتن جمیع جهات سرمربی خود را انتخاب خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه در انتخاب سرمربی بحث قیمت و قرارداد را مدنظر دارید یا دانش فنی مربی؟ تاکید کرد: مسائل فنی و مالی گزینه هایمان به صورت موازی جلو می رود و بررسی می شود.

زمانی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه استقلال توانایی پرداخت مبلغ قرارداد به مربیان گران قیمت را دارد؟ گفت: مربی بزرگ خودش بخشی از هزینه ها را بر می گرداند. اگر مربی بزرگ روی نیمکت یک تیم بنشیند، تعداد تماشاگران برای تماشای مسابقات در هر بازی بیش از ۵۰ هزار نفر می شود. از سوی دیگر با نظر وزیر ورزش بلیت فروشی مسابقات لیگ به باشگاه ها واگذار شده است و به همین دلیل مبلغ قرارداد مربی و هزینه هایی که انجام می شود خیلی سریع از محل بلیت فروشی بر می گردد!

ادامه دارد...

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.