تبریز – سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه فردا بازی سختی برابر سپاهان داریم، گفت: باید در تبریز سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در هتل پارس تبریز اظهار داشت: دو سال در سپاهان بودم و خاطرات زیادی در این تیم داشتم.

وی سپس با اشاره به اینکه پیروزی برابر استقلال را فراموش کرده ایم، ادامه داد: امروز به فکر بازی فردا برابر سپاهان و بازی هفته آینده در جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران هستیم. به بازیکنانم هشدار دادم که از غرور و فضای برد برابر تیم استقلال تهران خارج شوند.

قلعه نویی با اشاره به اینکه ابتدا به این فکر می کنیم که گل نخوریم، افزود: این مایه افتخار است که تراکتور به یک برند در فوتبال ایران بدل شده است.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه تیم ها همه با لایه های دفاعی بازی می کنند، اظهار داشت: ما بازیکنان سرعتی و تکنیکی داریم و برنامه هایی برای گلزنی به تیم سپاهان داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می دانیم.

وی با اشاره به اینکه هر چه در شرایط مسابقه قرار داشته باشیم بهتر خواهیم شد، ادامه داد: تراکتور رفته رفته به شرایط مطلوب خود نزدیک می ‌شود. اگر چمن ورزشگاه آزادی در تبریز بود ما قهرمان می ‌شدیم.

قلعه نویی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: فردا محروم نداریم ولی محسن بنگر و سعید اقایی مصدوم هستند و فردا نیستند.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.