ستاره پیشین آرسنال و تیم ملی انگلیس به انتقاد از عملکرد فلینی پرداخت و عنوان کرد این بازیکن در حد تیمی چون منچستریونایتد نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه دیلی میل، مروان فلینی بازیکن بلژیکی منچستریونایتد این فصل به هیچ وجه نتوانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و حتی در بعضی از بازی ها، عامل نتیجه نگرفتن تیمش بوده است. با این حال همیشه مورد حمایت لوییس فان خال بوده است. این اتفاق در حالی رقم خورده که بازی های ضعیف فلینی صدای هواداران منچستریونایتد را نیز درآورده است.

این‌بار اما یان رایت به انتقاد از عملکرد این بازیکن پرداخت و گفت: واقعا نمی دانم دلیل بازی کردن فلینی در یونایتد چیست. می توانید ببینید او کیفیت و استاندارد مشخص در حد منچستریونایتد را ندارد. به فلینی نگاه کنید. ضربه سر قاطعی که او بر روی گل تیمش در روز یکشنبه زد، راه و روش او را نشان می دهد. او به همنی شکل بازی می کند. او احساس اینکه بازیکن منچستریونایتد است را به شما منتقل نمی کند. او خصوصیات یک یونایتدی را دارا نیست. این ها را می توانید در آندر هررا و آنتونی مارسیال بیابید.

رایت در ادامه گفت: فلینی اصلا به تیم نگاه نمی کند و در هر وضعیتی، بازی خودش را انجام می دهد و در خیلی از موارد، می توانیم ببینیم که منچستریونایتد با وجود حضور او در ترکیب، ۱۰ نفره بازی می کند.

فلینی در ۱۰ بازی اخیر شیاطین سرخ در تمامی رقابت ها حاضر بوده است. در این ۱۰ دیدار، یونایتد فقط یک بار در نیمه نخست گلزنی کرده است و اکثر دیدارهایش را بدون گل به پایان رسانده است.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.