دروازه‌بان بایرن مونیخ تأکید بازیکنان هرتابرلین شب گذشته در مصاف با این تیم با چنگ و دندان از دروازه خود محافظت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته چهاردهم بوندس‌لیگای آلمان، بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) با دو گلی که توماس مولر و کینگسلی کومان در نیمه اول به ثمر رساندند، با نتیجه ۲ بر صفر از سد میهمان خود، هرتابرلین گذشت. با این برد شاگردان پپ گواردیولا ۴۰ امتیازی شدند و حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را با دورتموند، تیم دوم جدول رده‌بندی به ۱۱ امتیاز افزایش دادند.

فیلیپ لام، کاپیتان سرخپوشان مونیخی پس از این بازی گفت: پیش از این بازی مشکلاتی داشتیم، چون چندین بازیکن خود را به خصوص آنهایی که تخصص‌شان ایجاد فضا در تیم‌هایی با سبک بازی دفاعی است، به دلیل مصدویت در اختیار نداشتیم. بنابراین بازی با این شرایط مقابل هرتابرلین ساده نبود، ولی در نهایت ما با  نتیجه‌ای خیلی خوب از زمین خاریج شدیم. ما از ضدحملات خود به خوبی استفاده کردیم.

مانوئل نویر، دروازه‌بان باواریایی‌ها هم تأکید کرد: بازی مقابل هرتابرلین ساده نبود، چون آنها مثل یک تیم هندبال دفاع می‌کردند. از این رو دو گلی که در نیمه نخست به ثمر رساندیم، کمک شایانی به ما کرد. بازی در نیمه دوم هم دشوار بود، چرا که هرتا دست از بازی به هم پیوسته بر نداشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.