سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: ملوان تیم خوبی است و اگر ثبات مدیریتی داشته باشد می‌تواند یکی از تیم‌های خوب باشگاهی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر انزلی، سیاوش بختیاری‌زاده امروز در نشست خبری قبل از بازی استقلال اهواز مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: خوشحالم بعد از چند سال به بندرانزلی آمده‌ام و البته ناراحتم از اینکه در دو سال اخیر ملوان حال و روز خوبی نداشته است. امیدوارم استقلال اهواز و ملوان روز جمعه خاطرات دهه ۵۰، ۶۰ را زنده کنند.

وی با بیان این جمله که «شاید این‌طور به نظر برسد که فوتبال خوزستان از مربیان غیربومی پر شده است»، افزود: من از آقای ملکی تشکر می‌کنم که مدیرعاملی استقلال اهواز را برعهده گرفت. او یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های ایران را زنده کرد و نام خوزستان را زنده نگه داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اخیراً با توجه به حضور قلعه‌نویی و استیلی در ملوان اتفاقاتی در استان گیلان رقم خورد که باعث شد فوتبال گیلان دیده شود. من بازی‌های اخیر ملوان را آنالیز کردم. ملوان تیم خوبی است و اگر ثبات مدیریتی داشته باشد می‌تواند یکی از تیم‌های خوب باشگاهی باشد.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه در بازی فردا محروم و مصدوم ندارند، افزود: من می‌دانم که مردم بندرانزلی تیم‌شان را دوست دارند و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.