مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: علی کفاشیان با حمایت‌های خود از کی‌روش، زمینه ساز جوانگرایی تیم ملی و درخشش جوانانی مانند ترابی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سایپا، بیت الله رضایی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا پس از گلزنی مهدی ترابی در دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان ظهار داشت: سایپا مهد پروش استعداهای جوان کشور است و مکتب سازندگی در این باشگاه تداوم خواهد یافت. باید به کادرفنی تیم بزرگسالان سایپا و همچنین مربیان تیم‌های پایه سایپا بابت شکوفایی استعدادها و حضور جوانانی همچون مهدی ترابی، محمدرضا اخباری، وحید محمد زاده در تیم ملی بزرگسالان و البته حضور بازیکنان سایپا در تیم‌های ملی رده های سنی مختلف، تبریک و خسته نباشید گفت.

وی تاکید کرد: جوانگرایی و خدمت به جوانان مستعد ورزش کشور از مهم‌ترین اهداف باشگاه سایپا و البته گروه خودروسازی سایپا است و این مجموعه خود را متعهد به تداوم حرکت در این مسیر پرافتخار می‌داند.

رضایی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این برد را به علی کفاشیان که در راس مجموعه فدراسیون فوتبال با حمایت‌های خود از کی‌روش، زمینه ساز جوانگرایی تیم ملی و درخشش جوانانی مانند ترابی شده است تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خاتمه خاطر نشان کرد: هرچند سایپا تمام امکانات خود را درخدمت و پروش جوانان مستعد ورزش ایران به کار خواهد گرفت اما انتظار داریم در این مسیر از سوی نهادها و مسئولان ورزش کشور بیشتر حمایت شویم تا بتوانیم بهتر به ورزش ایران اسلامی و سر فراز کمک کنیم.    

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.