مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: مطمئن باشید با تماشاگران غیرتی که داریم دست خالی به انزلی برنخواهیم گشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قدیربحری که به جای فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و ملوان انزلی شرکت کرده بود، گفت: ملوان همیشه در یک سوی بازی‌های زیبا و حساس قرار دارد. نفت تیم خوبی دارد و فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود. هر دو تیم به امتیازات فردا نیاز دارند چرا که نفت برای قهرمانی و ملوان برای ماندن در لیگ می‌جنگد و فردا برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت. 

وی افزود: فردا به دنبال ارائه بازی زیبا هستیم و هرگز به بازی تدافعی فکر نخواهیم کرد، ضمن اینکه حتما از حمایت هواداران خودمان برخورداریم، برای انزلی‌چی‌ها فرقی نمی‌کند که تیمشان کجا بازی داشته باشد و مطمئن باشید ما در تهران احساس غربت نخواهیم کرد و حتما تماشاگران در ورزشگاه تیم را تشویق خواهند کرد.

مربی تیم ملوان با بیان اینکه سید جلال رافخایی را در این بازی را در اختیار ندارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از بهترین بازیکنان خود را در این بازی در اختیار نداریم اما بقیه نفرات شاداب و آماده در این بازی به فکر ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند خواهند بود.

بحری در پاسخ به این سوال که چرا تیمش پس از چند برد پیاپی چند هفته‌ای است که نتوانسته خوب نتیجه بگیرد، گفت: تیم ما در ۶ هفته توانست ۴ برد و ۲ مساوی کسب کند و این ۱۴ امتیاز باعث شد در جدول رقابت‌ها شرایط خیلی بهتری پیدا کنیم اما در ادامه مشکلاتی به وجود آمد که  باعث شد نتوانیم روند روبه‌رشد خودمان را ادامه دهیم. وقتی در ۸ روز ۳ بازی انجام دادیم و ۲ بازی آن در خارج از خانه بود طبیعی بود که بازیکنان با خستگی مواجه شده و طراوت و شادابی خود را از دست بدهند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر نفت تهران همین شرایط آن موقع ما را دارد. بازیکنان این تیم به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های داخلی در حال حاضر خسته به نظر می‌آیند و همان این شرایطی است که ما در هفته پیش داشتیم. بازیکنان ملوان در بازی استقلال و انجام یک بازی شاداب و بانشاط، نشان دادند که در شرایط ایده‌آل قرار دارند و قطعا در بازی با نفت هم آن بشاشیت لازم را خواهیم داشت.

بحری در پاسخ به این سوال که چند درصد برای خودتان این شانس را قائل هستید که فردا نفت تهران را شکست دهید، گفت: نمی‌توان درصدی تعیین کرد و تلاش می‌کنیم که دست خالی به انزلی برنگردیم. بازیکنان فهیم و تاکتیک‌پذیری داریم که در راستای اهداف مربیان گام برمی‌دارند، همچنین مربی فهیمی به نام فیروز کریمی داریم که با علم و اشرافی که به تیم دارد همه مسائل فنی را بررسی می‌کند.

دستیار فیروز کریمی گفت: تماشاگرانی داریم که همواره تیم را همراهی می‌کنند و برای تیم کم نمی‌گذارند، مطمئن باشید با تماشاگران غیرتی که داریم دست خالی به انزلی برنخواهیم گشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.