مدیرعامل تراکتورسازی اعتقاد دارد با آمدن تونی اولیویرا حواشی این تیم نسبت به قبل کمتر شده است.
سعید عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیمش بیان کرد: با آمدن تونی اولیویزا جو آرام‌تری را در تراکتورسازی شاهد هستیم و خوشبختانه دیگر درگیر مسائل حاشیه‌ای نشده‌ایم و با آرامش کار را دنبال می‌کنیم. ما وظایف خود را انجام می‌دهیم و سایر بحث‌ها به بازیکنان و کادرفنی برمی‌گردد. تونی یک مربی حرفه‌ای است که تمریناتی حرفه‌ای انجام می‌دهد. امیدواریم که در نهایت تراکتورسازی بتواند در چارچوب مستطیل سبز به نتیجه مطلوبش برسد.

او در پاسخ به این سوال که هدف گذاری تیمش با تونی اولیویرا چیست، گفت: خوشبختانه بعد از تغییر و تحولات صورت گرفته در کادرفنی ما در رده دوم رقابت‌های لیگ برتر قرار داریم ولی خودتان می‌دانید که رقابت فشرده‌ای در صدر جدول وجود دارد و قطعا با تلاش بازیکنان می‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم. فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است ولی همانطور که قبل تر گفتم شرایط ما با حضور تونی مساعدتر شده و آرامش روحی و روانی خوبی بر تیم حاکم شده است و وظیفه مدیریت باشگاه تنها ایجاد بستر مناسب برای موفقیت است و سایر مسائل به کادرفنی و بازیکنان برمی‌گردد.

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه صحبت‌هایش به شرایط سخت تیمش در مصاف با نسف قارشی ازبکستان عنوان کرد: در بازی با نسف علاوه بر سردی عجیب هوا با مشکلات زیادی رو به رو بودیم. از معطلی در فرودگاه این مشکلات شروع می‌شد تا به امکانات بسیار ضعیف این باشگاه. قارشی یک شهر دور افتاده نسبت به تاشکند محسوب می‌شد و با همه مشکلات دیدید که بازیکنان ما چقدر خوب کار کردند و البته یک بخش مشکل ما در آسیا مشکل بازیکنان سرباز بود که باید برای عدم حضور آنها در این رقابت‌ها از سوی کادرفنی قبلی چاره اندیشی می‌شد که در نهایت هم این موضوع گریبان ما را گرفت.

وی در ادامه با تمجید از هواداران تیمش افزود: با همه این مشکلاتی که به آنها اشاره کردم، بحث تراکتورسازی، یک بحث هواداری است. ما به حمایت آنها در بازی این هفته خودمان نیاز داریم تا شکست برابر نسف را جبران کنیم. اساساً یکی از دلایل استحکام تراکتورسازی هواداران پرشور و فهمیده این تیم هستند و ما روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم تا در بازی این هفته ما در کنارمان باشند.

عباسی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به جای آجرلو در هیات مدیره باشگاهش فرد جدیدی جایگزین شود، گفت: آقای آجرلو نه شفاهاً و نه کتباً استعفای خودشان را به هیات مدیره نداده‌اند اما ارتباطشان را با ما قطع کرده‌اند. بحث جایگزینی ایشان به مجمع و هیات مدیره ارتباط دارد و باید آنها بررسی کنند که آیا کسی به جای او در هیات مدیره بیاید یا هیات مدیره با کاهش نفرات کارش را ادامه دهد که احتمالا هم هیات مدیره به کاهش نفرات عضوش رای می‌دهد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.