در صورت آماده نشدن ورزشگاه شهید نصیری یزد، چادرملو در رفسنجان از حریفانش میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرفرشاد تفکری رئیس هیئت فوتبال یزد در خصوص صعود چادرملو به لیگ برتر و آخرین شرایط میزبانی این تیم گفت: برای همه هواداران فوتبال و مدیران استان یزد، صعود چادرملو غافلگیرکننده بود و خوشبینانه‌ترین هوادار هم فکر نمی‌کرد که این تیم ظرف ۲ سال به لیگ برتر صعود کند. مدیرانی که در ۲۰ سال گذشته در استان یزد بودند، همه گفتند که ما فوتبال نداریم، برای چه باید ورزشگاه داشته باشیم و کم‌لطفی کردند. برهمین اساس زمانی را از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواستیم تا تلاش کنیم هواداران‌مان از نگرانی بیرون بیایند.

وی در خصوص ایرادهای ورزشگاه شهید نصیری یزد عنوان کرد: از این ورزشگاه در مرحله اول ۲۸ ایراد گرفته شد و در مرحله دوم ۴۱ مورد نامه زدند که باید اصلاح کنیم. عمده‌ترین مشکل چمن ورزشگاه، تقویت لوکس نور، جایگاه VIP و VAR و جایگاه بانوان است. مدیران استانی و ورزش یزد به شدت پیگیر رفع مشکلات هستند اما زمان آنچنانی نداریم. اگر بخواهیم همین زمین چمن ورزشگاه را ترمیم کنیم حدود ۴ ماه زمان می‌برد ولی عزم خوبی پشت این کار هست.

تفکری در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه شهید نصیری آماده میزبانی نباشد، چادرملو کجا میزبانی می‌کند؟ گفت: طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات تیم‌ها باید ۲ ورزشگاه را معرفی کنند. فعلا تیم چادرملو ورزشگاه مس رفسنجان را برای میزبانی معرفی کرده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.