سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمانی مبارک تیم رقیب باشد اما ای کاش به شکل بهتری قهرمان می شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان که با برتری دو بر صفر آبی‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: مسئولان باید موشکافانه به برخی از مسائل ورود کنند و نمی‌خواهیم کسی را متهم کنیم. برخی از اشتباهات سهواً رخ می‌دهد اما همین بازی که گذشت را نگاه کنید که چه اتفاقاتی رخ داد. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

او ادامه داد: ما نظر کارشناسان را در سایت‌ها دیدم و خودمان هم از آنها پرسیدیم حرف‌های دیگری زدند و واقعاً استقلال تیم مظلومی در لیگ فوتبال ایران است. باید به تیم قهرمان تبریک گفت اما ای کاش یه مقدار قشنگ‌تر قهرمان می‌شدند و امیدوارم در لیگ نخبگان آسیا هم استقلال و هم پرسپولیس موفق باشند.

حجازی تصریح کرد: به هواداران قول می‌دهیم که استقلال متفاوتی را در فصل آینده خواهند دید و مشکلاتی که از ابتدای فصل داشتیم را در فصل بعد نخواهیم داشت. بازیکنان تلاش خود را کردند و با یکسری از عوامل نمی‌شود جنگید. و امیدوارم در آینده شاهد روزهای خوب برای استقلال باشیم. ما دو گل به پیکان زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. تا زمانی که VAR نباشد همین اشتباهات داوران وجود دارد.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )