کارشناس داوری فوتبال معتقد است که داور قطری، در نیمه اول فینال لیگ قهرمانان آسیا باید بازیکن کره‌ای را با کارت زرد جریمه می‌کرد و پنالتی این تیم هم درست بود

کارشناس داوری فوتبال معتقد است که داور قطری، در نیمه اول فینال لیگ قهرمانان آسیا باید بازیکن کره‌ای را با کارت زرد جریمه می‌کرد و پنالتی این تیم هم درست بود محمد فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قضاوت عبدالرحمن ابراهیم الجاسم در نیمه اول فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: داور قطری در نیمه اول کار سختی نداشت، به صحنه‌ها نزدیک بود و توانست بازی را مدیریت کند، چند خطای جزیی برای هر دو تیم رخ داد که داور اعتقادی به خطا نداشت.

وی ادامه داد: وقتی بازیکن کره‌ای در دقایق پایانی نیمه اول در محوطه جریمه پرسپولیس به زمین خورد، همان لحظه گفتم خطای پنالتی صورت گرفته است. VAR سیستمی است که به داوران کمک می‌کند. تصمیم داور به اعلام پنالتی بعد از استفاده از VAR از امتیاز داور قطری کم خواهد کرد و اگر او از ابتدا اعلام پنالتی می‌کرد مافوق VAR کار کرده بود.

فنایی افزود: داور در دقیقه ۳۸ باید به بازیکن تیم کره‌ای به دلیل خطای محرز کارت زرد می‌داد که این اتفاق نیفتاد.

به گزارش تسنیم محسن ترکی کارشناس داوری کشورمان نیز درباره عملکرد داور قطری در نیمه اول به برنامه فوتبال برتر گفت: اتفاق خاصی در نیمه اول رخ نداد. فقط در صحنه پنالتی برای اولسان، ضربه به پشت پای بازیکن حریف زده شد که یک پنالتی مسلم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.