سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چند روز پس از انتخاب به این عنوان نخستین نشست خبری خود را برگزار و به سوالات مطرح شده در مورد دلایل و نحوه حضورش در این تیم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ روز پنجشنبه ۱۷ بهمن به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی به جای مارک ویلموتس معرفی شد. نشست خبری و معارفه اسکوچیچ امروز شنبه در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد و سرمربی جدید تیم ملی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

متن صحبت ها و سوال و جواب سرمربی تیم ملی در این خبر کامل می شود...

تبریک روز مادر

اسکوچیچ در ابتدای این نشست خبری گفت: روز مادر را به همه بانوان تبریک می گویم چون بدون حضور مادران ما در این سالن نبودیم. ابتدا درباره برنامه آماده سازی تیم ملی صحبت می کنم.

احساس می کنم یک مربی ایران هستم

وی گفت: انتخاب بنده به عنوان سرمربی تیم ملی ایران افتخار بزرگی است. احساس می کنم یک مربی ایرانی بعد از ۵ سال حضور در عرصه باشگاهی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می شود و این مسئولیتم را سنگین می کند.

تیم ملی در مسیر درستی نیست

اسکوچیچ تاکید کرد: تیم ملی در بازی های انتخابی جام جهانی در مسیر درستی قرار نگرفته است ولی بنده اینجا هستم تا با تمام انرژی مثبت و دانش و تجربه‌ای که به کار می گیرم برای موفقیت تیم ملی تصمیم بگیرم.

بازی به بازی برد می خواهیم

سرمربی تیم ملی یادآور شد: دوست دارم به صورت شفاف درباره اهدافم صحبت کنم. بعد از اظهاراتی که در رسانه های ایران مطرح شده است باید بگویم می خواهیم مسابقات را بازی به بازی با برد پشت سر بگذاریم که در نهایت منجر به صعودمان به جام جهانی می شود.

تعامل سازنده با باشگاه ها

وی ادامه داد: در رابطه با باشگاه هایی که خواهم داشت، با آغوش باز به پیشنهاد مربیان لیگ برتری گوش می دهم. تعامل سازنده ای با باشگاه ها خواهم داشت. هر موردی که باشگاه ها نیاز داشته باشند و پیشنهاد بدهند ۲۴ ساعته در خدمت آنها خواهم بود.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )