تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس سبک و با نشاط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان دیدنی‌تر از بسیاری از تمرینات بود، برنامه‌ای که روی ذهن و ساق و روان بازیکنان تمرکز داشت. بخش‌هایی از تمرین جدی‌تر از هر زمانی بود و بخشی از آن نیز پر از خنده و شادی و سر و صدا که اثری از خستگی در آن دیده نمی‌شد.

* تمرین امروز از ساعت ۱۱ آغاز شد. بازیکنان زیر نظر مارکو گرم کردند، دروازه‌بان‌ها توسط پانادیچ تمرین داده شدند و جوان‌ها هم تمرینات اختصاصی را تحت نظر زلاتکو به اجرا گذاشتند.

* برنامه بعدی بازیکنان بعد از گرم کردن با بازی شروع شد تا فضای ورزشگاه شهیدکاظمی پر از سروصدای شوخی‌ها و خنده‌های آنها شود که دنبال هم می‌دویدند و هوای بهاری و نم نم باران هم این نشاط را بیشتر می‌کرد.

* بازیکنان ابتدا دستش‌ده بازی کردند و بعد هم یک بازی دیگر که در دل خودش نکته فنی هم داشت. هیچ بازیکنی نباید تک می‌افتاد، وگرنه با دیگر بازیکنان طرف بود.

* تمرینات بانشاطی که برانکو برای تقویت روح و روان و ذهن شاگردانش در نظر گرفته بود، بعد از این مرحله، وارد فاز دوم شد.

* در ادامه تمرین فوتبال درون تیمی در فضایی فشرده برای حفظ توپ در آن شرایط و البته ایجاد پرس جهت گرفتن توپ، پاسکاری‌های کوتاه و پس از آن سانتر از جناحین و شوتزنی در برنامه قرار گرفت.

* پایان تمرین هم با کار روی شروع مجددها همراه بود که پرسپولیسی‌ها در این فصل به خوبی از آن بهره گرفته‌اند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.