رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار احداث ورزشگاه های استاندارد فوتبال ساحلی در استان ها و مراکز شهرستان ها شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ، در پی بازدید دکتر مسعود سلطانی فر از مرکز ملی فوتبال و زمین فوتبال ساحلی در دو هفته گذشته ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را از روند رو به رشد این رشته در کشور ارائه کرد و خواستار احداث ورزشگاه های استاندارد فوتبال ساحلی در استان ها و مراکز شهرستان ها شد.

برهمین اساس رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای از دکتر سلطانی فر خواست تا ادارات کل ورزش و جوانان استانها با اهمیت ویژه به این رشته ورزشی، بستر رشد، توسعه و در نهایت موفقیت فوتبال ساحلی را با ایجاد ورزشگاه ها فراهم کنند.

در قسمتی از مهدی تاج به دکتر سلطانی فر آمده است : علیرغم اینکه مدت زمان زیادی از ورود رشته فوتبال ساحلی به کشور عزیزمان می گذرد اما خوشبختانه این رشته در هفت سال اخیر با رشد و استقبال چشمگیری در سراسر کشور مواجه شده است . به نحوی که در سال های اخیر علاوه بر افتخارآفرینی های متعدد بین المللی ، شاهد برگزاری لیگ های متعدد بزرگسالان و رده های سنی در دو بخش آقایان و بانوان و تیمداری استانها بطور فعال در فوتبال ساحلی هستیم. باتوجه به نیاز مبرم استانها و تیم های فعال کشور در حوزه فوتبال ساحلی لطفا اقدامات لازم از سوی ادارات کل محترم ورزش و جوان استانهای سراسر کشور جهت ساخت ورزشگاه فوتبال ساحلی در استان ها و مراکز شهرستانی صورت پذیرد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.