رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برنامه های تیم ملی را با کی روش مرور کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج بعد از جلسه با کارلوس کی روش گفت: برنامه ها را مرور کردیم. روز ۵ اکتبر با روسیه بازی می کنیم و روز هفتم هم با توگو در روسیه بازی می کنیم. تیم های آفریقایی را بررسی کردیم. یکسری از تیم ها درگیر مسابقات هستند.

وی تاکید کرد: هشت بازی تدارکاتی در دستور کار است ولی اینکه چطور جلو ببریم معلوم نیست. ما درخواست بازی ها را مکتوب داریم و باید ببینیم چه مقدار نقدینگی می خواهد.

تاج درباره احتمال بازی با سوئد هم گفت: فقط بازی با توگو و روسیه قطعی شده است. رفتن ما به روسیه خیلی خوب است و با محیط و زمین آشنا می شوند. یکی از بازی ها هم با توگو کشور آفریقایی است که احتمال می رود یکی از تیم های همگروه ما تیم آفریقایی باشد. طبق قوانین فیفا باید در یک قاره بازی کنیم و این موارد را مدنظر قرار داده ایم.

وی در خصوص برنامه استثنایی کی روش و عملی شدن آن گفت: در برنامه استثنایی اگر برنامه ای باشد که امروز به من دادند، دنبال اجرایی کردن آن هستیم. به کی روش گفتم و او هم به من گفت از اتفاقات اخیر ناراحت است. از این اتفاقاتی که افتاده ناراحت است و به آن افتخار نمی کند. ما باید درخواست مکتوب داشته باشیم. پاداش ها از دوره اول آیین نامه دارد و از وقتی آمدم آنرا افزایش دادم. اینکه بعضی ها گفتند فشار آوردند پاداش پرداخت شد، اینطور نبود.

ادامه دارد.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )