هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی استقبال خوبی از دیدار تیمشان برابر پرسپولیس داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، همانطور که انتظار می رفت استقبال هواداران تراکتورسازی تبریز از دیدار امروز این تیم مقابل تیم فوتبال پرسپولیس چشمگیر بود. این دیدار که قرار است ساعت ۱۹ و ۳۰ با قضاوت حسین زرگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد با حاشیه هایی پیش از شروع بازی همراه بود.

* هنگامی که بازیکنان تراکتور وارد زمین شدند با تشویق بی امان هواداران این تیم که بالغ بر ۴۵ هزار نفر هستند همراه بود. آنها تک تک شاگردان یحیی گل محمدی را تشویق کردند تا بازیکنان ترکتور با روحیه مضاعف وارد زمین شوند.

* حدود ۳۰۰ هوادار برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه یادگار امام آمدند. آنها هر بار به تشویق شاگردان برانکو پرداختند با واکنش تند هواداران تیم حریف روبرو شدند.

* استقبال عکاسان و خبرنگاران از این بازی بسیار زیاد است و می توان گفت حدود ۷۰ عکاس و فیلمبردار برای پوشش تصویری این بازی مهم در کنار زمین حضور دارند.

* هواداران تراکتور هنگامی که بیرانوند و مسلمان قصد گرم کردن بدنهای خودشان را داشتند حسابی با شعارهای خود از خجالت آنها درآمدند. همین موضوع باعث شد تا دروازه بان ملی پوش پرسپولیس واکنشی نسبت به این اتفاق نشان دهند تا اولین جلسه حاشیه ای بازی از روی سکوها به کنار زمین منتقل شود.

* کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در حالی که یکدست سفیدپوش بودند با گلهای قرمزرنگ در کنار زمین حضور داشتند.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )