مجید جلالی و برانکو ایوانکویچ هفته قبل از خجالت هم درآمدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس و پیکان چهارشنبه هفته گذشتهبه مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس موفق شد ۲-۰ از سد حریفش بگذرد. پس از اینبازی، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پس از مسابقه، پرسپولیس رامتهم کرد که با بیانیه نویسی قبل از بازی، تمرکز همه را بهم زد و توانست بازی راببرد. اظهاراتی که با پاسخ تند برانکو در همان کنفرانس مواجه شد. سرمربی کرواتپرسپولیس در پاسخ گفت:« کسی که چنین اظهاراتی را مطرح می کند باید خجالت بکشد! مابازی را بردیم چون بهتر بودیم.»

اما ماجرای برانکو و مجید جلالی به همینجا ختم نمی شود. چالش بین ایندو نفر ۱۲ سال پیش آغاز شد. جایی که تیم ملی با برانکو ایوانکویچ جام جهانی بدی رادر آلمان تجربه کرد و مجید جلالی هم با صبا قهرمان جام حذفی ایران شد. شرایط بهگونه ای بود برانکو در موضع ضعف قرار داشت و مجید جلالی در جایگاه بهترین مربیفوتبال ایران. آقا معلم که شاید آن روزها سودای هدایت تیم ملی را در سر می پروراندبا اتخاذ تصمیمی، خواسته خود را علنا و روی کاغذ بیان کرد.

سرمربی فعلی پیکان کمی بعد از جام جهانی و در اوایل دوران ریاستجمهوری محمود احمدی نژاد، به رییس جمهور ایران نامه نوشت و در آن به انتقاد شدیداز عملکرد مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران پرداخت و آن ها را "ویچ های بیمصرف" خواند. نامه ای که خیلی ها آن را به خارجی ستیزی جلالی تعبیر کردند. برانکواز فوتبال ایران رفت و سکان هدایت تیم ملی به دست ایرانی ها افتاد. البته که پایآقا معلم هیچوقت به تیم ملی باز نشد اما سایر ایرانی ها در مدتی که هدایت تیم ملیرا برعهده داشتند کاری از پیش نبردند و فوتبال ایران فقط در جا زد.

سال ها از آن ماجرا گذشت و برانکو به ایران برگشت. همان "ویچ بی مصرف" اینروزها دارد تدارک جشن قهرمانی اش را با پرسپولیس در لیگ ایران می بیند و مجیدجلالی هر سال به یک تیم می رود و در نهایت هم به سمت در خروجی راهنمایی می شود.مجید کامپیوتر دیگر آن مربی تاپ چند سال پیش نیست، گذر زمان هم ثابت کرد که برانکو ایوانکویچ هم یکویچ بی مصرف نیست.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )