سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه تیمش آماده بازی با تاسیسات است، گفت: نمی‌شود اسم اتفاقی که برای تیم ما رخ داد را «افت» گذاشت.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم فوتسال گیتی پسند در آستانه بازی حساس با تاسیسات دریایی، گفت: بازی سختی با تاسیسات داریم. این تیم دو دوره قهرمان لیگ ایران شده است و مربیان خوبی دارد. آنها با توجه به شرایطشان در جدول بدون استرس بازی می کنند. ما هم بعد از بازی با دبیری ریکاوری خوبی داشتیم و آماده بازی هستیم. امیدوارم بتوانیم با استفاده از شرایط میزبانی، در این مسابقه به پیروزی برسیم.

وی در خصوص دو شکست پیاپی مقابل مس سونگون و دبیری تبریز در لیگ، تاکید کرد: ما دو بازی سخت در تبریز داشتیم. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند ولی شرایط سخت شد. مجبور بودیم برای برگزاری این دو بازی در تبریز بمانیم. به هر حال بازیکنان بزرگ بهتر ریکاوری روحی می کنند و ما هم با پشت سرگذاشتن این دو باخت آماده رویارویی با تاسیسات هستیم.

سرمربی گیتی پسند درباره علت اصلی افت تیمش در دو هفته پیاپی، افزود: نمی شود اسم این اتفاق را افت گذاشت. ما در تبریز خوب بازی کردیم ولی برای دقایقی تمرکز نداشتیم. همین مسئله باعث شد گل بخوریم و دنبال حریف بدویم. هم مقابل مس و هم برابر دبیری فقط چند دقیقه کنترل بازی از دستمان در رفت و در سایر دقایق، حاکم بازی بودیم.

لک در خصوص کنارگذاشتن مهدی جاوید بازیکن گیتی پسند و تاثیر غیبت او در افت تیمش تصریح کرد: مهدی از بازیکنان خوب ما بود و زحمت زیادی برای تیم کشید. با توجه به برخی مسائل، تشخیص دادم که او برای بازی با دبیری با تیم نباشد. او باید به باشگاه می رفت تا وضعیتش مشخص شود ولی هنوز باشگاه چیزی به من اعلام نکرده است.

وی درباره دلجویی مهدی جاوید با انتشار یک پست در فضای مجازی گفت: اتفاقی که در بازی با مس رخ داد به آن شکل نبود که به آن پرداخته شد. یک اختلاف نظر ساده بود که شاید جای بیان آن درست نبود. مهدی از نظر فنی و روحی بازیکن خوب و ویژه ای است که باید خصوصیاتش را بشناسید. من با مهدی در آرامش کار کرده ام و وقتی اینگونه باشد او بهترین عملکرد را دارد.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که آیا برای بازگشت جاوید پادرمیانی کرده است یا خیر؟ تصریح کرد: این موضوع به باشگاه بر می گشت. با توجه به اینکه بعد از بازی با دبیری فرصت زیادی نداشتیم، دنبال برنامه های تمرین تیم بودم ولی تاجایی که می دانم جاوید تا روز گذشته به باشگاه نرفته است. در هر صورت فکر می کنم این مشکل حل شود و باشگاه تصمیم گیر خواهد بود.

لک در خصوص غیبت وحید شمسایی در دیدار فردا گفت: وحید بازیکن بزرگی است که با بودنش در زمین به بازیکنان دیگر انرژی می دهد. قطعا پرکردن جای خالی وحید هم سخت است ولی از سوی دیگر، او خارج از زمین می تواند انگیزه بازیکنانش را افزایش بدهد.

سرمربی گیتی پسند در پایان درباره اینکه آیا با بازیکنان تیمش همانند بازی رفت با تاسیسات تماس های مشکوک گرفته شده است یا خیر؟ گفت: خیر، همه چیز در آرامش است. مطمئنم که فردا یک بازی سنگین و تماشایی از کار در خواهد آمد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.