تبریز - سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: امروز از موقعیت ها استفاده نکردیم و برابر تراکتورسازی با چهارگل شکست سنگینی خوردیم، مسئولیت این شکست با من است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی عصر شنبه بعداز پایان دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز که با برتری چهار بر یک تیم تبریزی همراه بود، در نشست خبری گفت: باید این نتیجه را در بازی های بعدی جبران کنیم. امروز تراکتوری ها از موقعیت هایشان به خوبی استفاده کردند.

وی با بیان اینکه هر دو تیم برای برد آمده بودند، گفت: بازیکنان تیمم امروز بد کار نکردند و بازی هم خوب بود ولی تراکتوری ها با تمام وجود کار کردند و بازی کردند تا به این پیروزی رسیدند.

حسینی با تاکید بر اینکه یک پنالتی اتفاقی داور در همان دقایق ابتدایی گرفت، گفت: ما شروع خوبی نداشتیم و بعداز خوردن گل اول خوب بودیم ولی تراکتور به خوبی از موقعیت ها استفاده کرد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اینکه ما نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم، افزود: بازیکنان ذوب آهن شایسته تقدیر هستند و مسئولیت شکست با من است.

وی با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه نیز وضعیت خوبی داشت، گفت: ما همیشه به دنبال فوتبال زیبا هستیم و امروز خوب بودیم ولی توپ هایمان گل نشد. امروز بازیکنان تیمم زحمت خودشان را کشیدند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.