مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که بعد از جراحی گونه شرایط خوبی دارد، اما معلوم نیست چه زمانی آماده بازی خواهد شد.

شجاع خلیل‌زاده ابتدا در خصوص مصدومیتی که در بازی با استقلال اهواز دچارش شد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نمی‌دانم چرا امسال این‌طور می‌شود. هر وقت خوب شدم و به آمادگی رسیدم دوباره آسیب دیدم و شاید این بدشانسی‌ها قسمت من است. امسال دو بار از ناحیه کشاله مصدوم شدم و این سومین آسیب‌دیدگی من است.

وی در مورد زمان بازگشتش به میادین فوتبال تأکید کرد: من روز پنجشنبه بخیه‌هایم را باز می‌کنم و چند روز باید استراحت کنم. معلوم نیست چه زمانی آماده بازی شوم و این موضوع به نظر پزشکان بستگی دارد. دوست داشتم مقابل استقلال بازی کنم، اما بعید می‌دانم به این بازی برسم. در عین حال امیدوارم تراکتورسازی برنده شود. از آقای قلعه‌نویی و همچنین مدیرعامل تراکتورسازی هم تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیت من بودند.

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان در خصوص دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال خاطرنشان کرد: ما امسال سختی کشیدیم و در لیگ برتر در حد انتظار نتیجه نگرفتیم. تراکتورسازی شایستگی صعود به فینال را دارد و امیدوارم جواب این سختی‌ها با یک اتفاق مثبت همراه شود و بتوانیم با شکست استقلال به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.