پدیده فصل گذشته لیگ‌برتر انگلیس به اظهارات توهین آمیز مالک وستهام واکنشی خشمگینانه نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چارلی آستین، مهاجم درخشان فصل گذشته کوئینزپارک‌رنجرز به اظهارات دیوید سالیوان، یکی از مالکان وستهام مبنی بر ناآمادگی بدنی‌اش واکنش نشان داد.

زننده ۱۸ گل در فصل گذشته لیگ‌برتر با وجود داشتن خواهانی مانند تاتنهام، نیوکاسل و وستهام کماکان در کیوپی‌آر حضور دارد و وقتی شایعه حضور او در وستهام به گوش رسید، سالیوان با این اظهارات به سلاخی او پرداخت: آستین فصل گذشته در تست پزشکی باشگاهش شرکت نکرد. کسی چه می‌داند شاید اصلا لیگامنت سالمی نداشته باشد. او می‌تواند تست ندهد و به زمین برود اما مساله اینجاست که در اولین بازی، زمین می‌خورد و دیگر بلند نمی‌شود! چارلی عامل بالا نگه داشتن کیو‌پی‌آر نبود. اگر این اتقاق رخ می داد، می‌توانستید ادعا کنید  ناجی تیمش است اما چندین گل او از روی نقطه پنالتی زده شد. درحالی که در بازی فصل گذشته ما مقابل آن‌ها، سایر بازیکنان رقیب برای برتری دست به هرکاری می‌زدند، آستین اصلا خوب بازی نکرد.

پدیده گلزنی فصل قبل هم چنین جوابی به سالیوان داد: یک سری اطلاعات غلط و کنایه‌آمیز از سوی شخصی ناآگاه عرضه شده است؛ کسی که هیچ نکته‌ای در مورد وضعیت سلامتی و پیشینه جسمی نمی‌داند.لیگامنت من مشکلی ندارد. در پیش‌فصل هم خیلی خوب ظاهر شده‌ام  و در ۲ بازی ۲ گل زده‌ام.در این باره که آماده‌تر از همیشه هستم، کوچک‌ترین تردیدی وجود ندارد. وقتی با مصدومیت و درد بازی می‌کنید امکان ندارد در یک فصل ۱۸ گل بزنید!

او با این جملات به حرف‌هایش پایان داد: مانند هر فوتبالیست حرفه‌ای در دوران بازی مصدوم شده‌ام اما مراحل درمان را روز به روز پشت سر گذاشته‌ام و اجازه نداده‌ام آسیب‌دیدگی در عملکرد درون میدان من  تاثیر داشته باشد.به عنوان عضو موثر یک تیم لیگ‌برتر چنین اتهامات ظالمانه‌ای باعث قوی‌تر شدن من می‌شود و آن چیزی را ساخته که امروز هستم.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )