کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد داور بازی ایران - استرالیا تأثیری روی نتیجه این بازی نداشته است.
خداداد افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قضاوت بنجامین ویلیامز در دیدار ایران - بحرین که با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید، اظهار داشت: ویلیامز از داوران مشهور استرالیایی است که در دیدار ایران - بحرین نیز در خور شأن نامی که داشت، قضاوت کرد.

وی ادامه داد: دو تیم ایران و بحرین بازی درگیرانه‌ای را نداشتند که داور با مشکل روبه‌رو شود. روند بازی به گونه‌ای بود که داور توانست به خوبی بازیکنان دو تیم را کنترل کند و هیچ مشکلی در سوت‌هایی که زده شد، نبود.

داور بین‌المللی پیشین فوتبال کشورمان با بیان اینکه ویلیامز در بازی ایران - بحرین حق را به حقدار داد، گفت: تنها اشتباهی که در این بازی صورت گرفت، از نظر من پرچمی بود که کمک داور در نیمه اول زد و اعلام شد که احسان حاج‌صفی در آفساید قرار دارد. این تصمیم اشتباه بود و به نظرم گلی هم که حاج‌صفی زد مشکلی نداشت اما او بعد از پرچم کمک‌داور حرکت بچه‌گانه‌ای انجام داد که باعث شد کارت زرد بگیرد.

افشاریان خاطرنشان کرد: در مجموع قضاوت ویلیامز مشکلی نداشت و او نمره مثبت گرفت، چراکه اشتباه تأثیرگذاری در بازی نداشت که باعث شود نتیجه تغییر کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.