مجید وارث و کیومرث صالح‌نیا از ۴۰ سال فوتبال میگویند

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
مجیدخان وارث از سیدنی استرالیا و کیومرث صالح نیا در تورنتو کاناداپس از ۳۴سال دوری باردیگر درکنارهم تا از فراق ، خاطره ها و مشکلات فوتبال و کشتی و نیز چگونگی پا گرفتن ورزش و مردم و دوران جنگ تحمیلی و نداریها و خاطرات انروزها و نیز کارلوس کیروش و سردار ازمون و ۴۰ سال ورزش سخن بگویند. برای اولین بار پس از انقلاب برنامه ای ورزشی در شبکه ۱ سیما به همت اقای مهندس جواد متقی ، مرحوم وارطان انتانسیان و مجید وارث شکل گرفت که خیلی زود نام این برنامه در همه ایران برسر زبان ها افتاد.(( ورزش و مردم)).
مجید وارث مجری و گزارشگر توانمندی بود که یک تنه با اجراهای زیبا و گزارش های گرم خود خصوصا فوتبال و کشتی را حلاوتی دیگر می بخشید. خیلی زود داریوش کاووسی، بهرام شفیع و کیومرث صالح نیا به این جمع پیوستند و گروه ورزش و مردم در طبقه چهار ساختمان تولید شبکه ۱ بوجود امد. بقیه ماجرا در برنامه کیومرث صالح نیا در گفتگو با مجید وارث..
۱۳۵۸
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.