کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

لینک‌های ارسالی توسط کاربران فوتبالی‌ترین فرستاده می‌شوند و محتوای آنها الزاماً بیانگر دیدگاه مدیریت فوتبالی‌ترین نمی‌باشد. چنانچه لینکی را در تضاد با قوانین سایت می‌دانید، لطفاً به ما اطلاع دهید.
حضور پسر امیر قلعه‌نویی با پیراهن شماره هشت در ترکیب استقلال جنجال وسیعی راه انداخت و کار به کتک‌کاری کشیده شد. امیر قلعه‌نویی در حمایت از پسرش با یکی از تماشاگران درگیری لفظی پیدا کرده و کار به کتک‌کاری هم کشیده شد. در این میان بر تن کردن پیراهن استقلال توسط محمدهوتن قلعه‌نویی در بازی دوستانه برابر پیکان اتفاقی بود که قطعاً با واکنش قدیمی‌های این باشگاه توأم می‌شود. حسن روشن، ستاره استقلال در دهه ۵۰، با ابراز تأسف از این اتفاق، به خبرورزشی گفت: واقعاً چنین مسئله‌ای تا این حد هرگز سابقه نداشته است. پیراهن شماره هشت استقلال برتن بزرگانی چون علی جباری و مجتبی جباری رفته است. خدا کند پسر امیر قلعه‌نویی مثل خودش ستاره شود اما نمی‌شود چون احتیاج مالی ندارد. امیر قعله‌نویی و امثال او اگر موفق شدند به این خاطر بود که نیاز مالی داشتند و سخت تلاش کردند تا به اینجا برسند. یادم می‌آید پسر برایان کلاف فقید، مربی بزرگ فوتبال انگلیس، هافبک بسیار خوبی بود اما کلاف هنگامی که سرمربی ناتینگهام فارست بود، در واکنش به حضور پسرش در این تیم گفت: پسرم اگر می‌خواهد در تیم من بازی کند باید یک سروگردن بالاتر از همه هافبک‌ها باشد البته این اتفاقات در فوتبال ایران قابل پیش‌بینی است. برخی آقایان پول می‌دهند تا پسرشان در تیم‌های پایه‌ای بماند و روی نیمکت تیم‌های بزرگ بنشیند. پیراهن استقلال حرمت دارد آقایان. قرار نیست هرکس به صرف اینکه پسر مدیرعامل، سرمربی، سرپرست و... باشد، آن را برتن کند. خب اگر این‌طوری است، به یک‌باره تماشاگران روی سکو را هم صدا کنند و آنها را هم به‌عنوان بازیکن استقلال به میدان بفرستند.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )