کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

لینک‌های ارسالی توسط کاربران فوتبالی‌ترین فرستاده می‌شوند و محتوای آنها الزاماً بیانگر دیدگاه مدیریت فوتبالی‌ترین نمی‌باشد. چنانچه لینکی را در تضاد با قوانین سایت می‌دانید، لطفاً به ما اطلاع دهید.
محمد رویانیان با انتقاد مجدد از عسگری و داوری داربی ۷۶ گفت: می‌خواهند هر دو جام فوتبال کشور را به استقلال بدهند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل پرسپولیس پس از تمرین امروز این تیم درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه دیداری که پرسپولیس برابر ملوان انجام داد با دیداری که استقلال برابر این تیم داشت تفاوت‌های زیادی می‌کرد اظهار کرد:‌ ما به ملوان ۶ گل زدیم، شما یک گل هم نزدید. آقای فتح‌الله‌زاده ما ۱۰ نفره در ۱۰ دقیقه رکوردی را ثبت کردیم. اما حق‌مان را می‌خورند و یک سناریو را علیه ما درست کرده‌اند. وی درباره اظهارات عسگری هم گفت: آقای عسگری باید پاسخ حرف‌های خیلی معقول را بدهد. ما از عسگری شکایت داریم. داوری برای داربی انتخاب کرده که ۳۰ میلیون نفر با او مشکل دارند و پرسپولیسی‌ها نسبت به قهرمانی حساس هستند. چرا از داور بی‌طرف استفاده نکردند؟ تصمیم آن‌ها، تصمیم ضد امنیتی بود. مثل اینکه بلد نیستند تصمیم بگیرند. رویانیان در پاسخ به این سوال که عسگری همان فردی است که در بازی چند سال پیش پرسپولیس برابر استقلال اهواز گل سرخ‌پوشان را که از ضربه مستقیم احمدرضا عابدزاده به دست آمد آفساید گرفت، گفت: آقای عسگری همین که شما آن گل را آفساید گرفته‌اید مشخص است. وی در واکنش به این سوال که گفته می‌شود می‌خواهند استقلال در لیگ قهرمان شود و پرسپولیس در جام حذفی گفت: این طور نیست. هر دو جام را می‌خواهند به استقلال بدهند.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )