کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و کویت با برتری ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این نیمه را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

افغانستان در آستانه حذف

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار می‌شود تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود بحرین به اتمام رسید.

در جدول رده بندی این گروه، ایران با ۶ امتیاز صدرنشین است و کویت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. افغانستان با یک امتیاز و بحرین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند. افغانستان برای آنکه بتواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند باید برابر بحرین با تفاضل گل حداقل یک گل به برتری برسد و در سوی دیگر ایران بتواند کویت را با اختلاف حداقل ۲ گل شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.