کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پلیس شهر میلان به یک دلیل خاص از بابت بروز آشوب و درگیری میان هواداران دو تیم این شهر نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (دوشنبه) ممکن است سرنوشت قهرمان فصل جاری سری A مشخص شود. اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی در صورت کسب پیروزی بیستمین قهرمانی‌اش را مسجل خواهد کرد اما برای این کار باید از سد رقیب دیرینه و همشهری، میلان بگذرد.

با توجه به میزبان بودن میلان و اختصاص اکثر بلیت‌های بازی به هواداران این تیم و محتمل بودن موفقیت اینتر برای کسب امتیاز، این سناریو که نراتزوری و هوادارانش پیش چشمان هواداران روسونری جشن قهرمانی بگیرند دور از تصور نیست. در شرایط عادی این یکی از ترسناک‌ترین شرایطی است که مقامات امنیتی یک بازی می‌توانند با آن روبه‌رو شوند اما به نظر می‌رسد که پلیس ایتالیا آنقدرها هم نگران نیست و آن هم یک دلیل خاص دارد.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت پلیس بابت وجود یک پیمان صلح میان اولتراهای میلان و اینتر که سال ۱۹۸۱ بسته شد، از بابت عدم درگیری‌های خشونت‌آمیز میان آنها در حاشیه بازی امشب آسوده خاطر است.

پیمان مذکور در پی مرگ هوادار ۲۱ ساله اینتر در نتیجه درگیری هواداران دو تیم در نزدیکی ورزشگاه سن‌سیرو رخ داد که باعث شده از آن روز به بعد دیگر هیچ درگیری خونین یا خشونت‌آمیزی رخ دهد. مارکو فردیکو، لیدر اولتراهای اینتر نیز در این باره به نشریه کوریره دلاسرا گفت: این ضمانت برای همه ضمانت اجرایی دارد. اگر این پیمان نبود، خیابان‌‌های میلان میدان جنگ می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.